A

A
Lees voor

Veelgestelde vragen

Vragen over de PAWW-regeling? Vind antwoorden op veelgestelde vragen.

Wat moet ik doen bij de tweestapsverificatie als mijn telefoonnummer wijzigt?

Als u geen toegang heeft tot uw account dan kunt u uw nieuwe telefoonnummer doorgeven via het contactformulier op de website. Wij passen uw telefoonnummer aan in uw portaal. Heeft u wel toegang tot uw portaal dan wijzigt u uw telefoonnummer onder 'Mijn Dossier/Persoonlijke gegevens'

Wat moet ik doen bij de tweestapsverificatie als mijn e-mailadres is gewijzigd?

Als u geen toegang heeft tot uw account geef dan uw nieuwe e-mailadres door via het contactformulier op de website. U geeft uw vorige en uw huidige e-mailadres op. Wij passen het adres voor u aan. Heeft u wel toegang tot uw portaal dan wijzigt u uw e-mailadres onder 'Mijn Dossier/Persoonlijke gegevens'

Wat moet ik doen bij de tweestapsverificatie als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Een nieuw wachtwoord stelt u in via het portaal https://particulier.spaww.nl/SignIn.

Hier klikt u op 'inloggegevens vergeten?'

Vervolgens vult u hier uw e-mailadres in en klikt u op 'Verzenden'.

Hierop wordt een e-mail met een link om uw wachtwoord te wijzigen verzonden.

Wat heb ik nodig voor tweestapsverificatie?

U heeft twee zaken nodig om in te loggen. Iets dat u weet (wachtwoord) en iets dat u bezit (telefoon). Voor de tweestapsverificatie registreert u zich eenmalig, u heeft hiervoor een internetverbinding en een mobiele of vaste telefoon nodig.

Waarom maakt Stichting PAWW nu gebruik van tweestapsverificatie?

Stichting PAWW vindt het belangrijk dat uw gegevens goed beveiligd zijn. Daarom is gekozen voor het gebruik van de tweestapsverificatie.

Waarom moet ik me opnieuw registreren vanwege de tweestapsverificatie als ik al een account heb?

U hoeft zich niet opnieuw te registreren. Wel moet u zich aanmelden voor de tweestapsverificatie.

Wat kan ik doen voor de tweestapsverificatie als ik geen smartphone of mobiel telefoonnummer heb?

De tweestapsverificatie kan ook worden gebruikt met een vast telefoonnummer.

Wat moet ik doen als ik geen telefoon bij de hand heb voor de tweestapsverificatie?

Het is niet mogelijk de tweestapsverificatie te gebruiken zonder telefoon.


Heeft deze informatie u geholpen?
Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord