A

A
Lees voor

Meld uw cao aan

Hieronder vindt u een stapsgewijze instructie voor het indienen van een volledige en correcte aanvraag voor de PAWW-regeling.

Stap 1: Welke gegevens heeft u nodig.

De informatie die u minimaal nodig heeft om de aanmelding te kunnen voltooien:

  • Naam van de werkgever
  • KvK-nummer van de werkgever
  • Gegevens van de persoon die de overeenkomst voor uw organisatie mag ondertekenen
  • Uw sectorcode en hierbij de bijbehorende SBI-code
  • Werkingssfeer van uw cao
  • Representativiteit gegevens
    • Aantal werknemers die binnen uw organisatie werkzaam zijn
    • Aantal werknemers die onder uw cao vallen. Mogelijk vallen bijvoorbeeld uitzendkrachten niet onder uw cao. (dit kunt u in de werkingssfeer vinden van uw cao)
  • Informatie over uw werknemersorganisatie (bijvoorbeeld de FNV, CNV, de UNIE, HZC).
    Dit kunnen er meerdere zijn voor uw organisatie
    • Naam en e-mailadres van de contactpersoon van uw werknemersorganisatie die voor u de overeenkomst tot deelname kan ondertekenen.

Stap 2: Invullen van de gegevens

Bij deze stap vragen wij u de gegevens digitaal in ons aanmeldformulier in te vullen, zodat er een overeenkomst tot deelname kan worden opgemaakt.

Het digitale aanmeldformulier bereikt u via onderstaande button.

Aanmelden PAWW-deelname

Uitleg invullen rep gegevens voor werkgevers

Mocht u nog wijzigingen willen aanbrengen na het indienen van uw aanmelding, dan kunt u door onderstaande stappen te doorlopen de wijziging doorvoeren. Let hierbij op dat na de gedane wijzigingen alle betrokkenen weer opnieuw een handtekening moeten plaatsen.

Klik hier voor een PDF met meer uitleg over de representativiteitsgegevens.

Voor een aanmelding/verlenging die helemaal is afgerond, en alle handtekeningen zijn gezet volgt u de volgende stappen:

  1. Login met uw inloggegevens op de website van de aanmeldingen/verlengingen.
  2. Klik op de tegel Voortgang.
  3. Klik op de Aanmelding/Verlengd-link van de betreffende deelname
  4. Klik helemaal onderaan op de knop Deelname terugtrekken en wijzigen.

Voor een verlenging die is ingediend maar waarvan de handtekeningen nog moeten worden geplaatst:

  1. Login met uw inloggegevens op de website van de aanmeldingen/verlengingen.
  2. Klik op de tegel Voortgang.
  3. Klik op de Actie vereist-link van de betreffende deelname
  4. Klik helemaal onderaan op de button Deelname wijzigen.

Benodigde documenten bij deze instructie:

Heeft deze informatie u geholpen?
Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord