Om uw gebruikservaring te verbeteren maken wij gebruik van cookies
x
Cookievoorkeuren
SluitenOpslaan
A

A
Lees voor

Heeft u een klacht?

U heeft een klacht. Dat vinden wij jammer. Dat betekent dat onze dienstverlening voor u niet op maat is. Uw klacht nemen wij serieus. Uiterlijk binnen 6 weken mag u op een antwoord rekenen.

Wat moet u doen?

Via ons contactformulier maakt u uw klacht bekend. 

  • Vul bij het onderwerp ‘KLACHT’ (in hoofdletters!) in.
  • In de toelichting neemt u de volgende informatie op:
  • Of u werkgever of werknemer bent?
  • Waar gaat uw klacht over en wat is van de oorzaak van uw klacht?
  • Wat is er gedaan om uw probleem op te lossen?
  • Hoe zijn wij tot nu toe met uw vraag (de aanleiding voor uw klacht) omgegaan?

(Liever niet digitaal? Dien uw klacht schriftelijk in bij Stichting PAWW t.a.v. Bestuur, Postbus 1219, 3800 BE AMERSFOORT)

Na het indienen van uw klacht, nemen wij binnen twee weken contact met u op voor aanvullende informatie. Binnen 6 weken mag u op een definitief antwoord rekenen. 

Bezwaar?
Tegen onze afwikkeling van uw klacht kunt u bezwaar aantekenen. Uw bezwaar handelt onze geschillencommissie af. Zij komt eens per maand bijeen en reageert ook binnen een maand. Let op, de geschillencommissie neemt uw bezwaren in behandeling, nadat u de klachtenprocedure hebt doorlopen. Zij is te bereiken via ons postadres.

De geschillencommissie ontvangt graag uw gemotiveerde bezwaar, voorzien van alle stukken die u eerder in de klachtenprocedure heeft ingediend en heeft ontvangen van Stichting PAWW. U richt het geschil aan “De Geschillencommissie SPAWW, Bezuidenhoutseweg 60, 2594AW ’s-Gravenhage.

Heeft deze informatie u geholpen?