Werknemersvragen
Heeft u vragen of komt u er niet uit? Wij helpen u graag verder. Hieronder vindt u alvast een aantal veel voorkomende vragen. Heeft u een andere vraag? Bekijk alle gestelde vragen of neem contact met ons op via het contactformulier.
Waar kunnen wij mee helpen?
Als ik niet kan inloggen met de tweestapsverificatie, ontvang ik dan geen PAWW-uitkering?
Voor de uitbetaling van uw PAWW-uitkering hebben wij uw verantwoordingsformulier nodig. Zonder inloggen kunt u dit formulier niet indienen
.
Bij de registratie van de tweestapsverificatie moet ik een wachtwoord invullen, mag dat mijn bestaande wachtwoord zijn?
Ja, dat is mogelijk.
Ik ben in het buitenland. Kan ik dan ook tweestapsverificatie gebruiken?
Ja, dat kan.
Ik heb de registratie van de tweestapsverificatie voortijdig afgebroken. Wat moet ik nu doen?
Als u de registratie heeft afgebroken kunt u zonder probleem het registratieproces opnieuw starten.
Ik heb een geheim nummer, wordt het nummer bij de registratie van de tweestapsverificatie niet opgeslagen door spaww?
Het telefoonnummer wordt uitsluitend gebruikt voor de tweestapsverificatie.
Ik log in vanuit het buitenland, gaat de tweestapsverificatie mij geld kosten?
Binnen Europa mogen geen extra kosten berekend worden door uw provider. Buiten Europa is dit afhankelijk van uw abonnement.
Ik ontvang geen sms of telefoontje bij de tweestapsverificatie. Wat moet ik nu doen?
U ontvangt van ons binnen 15 minuten een sms bericht of u wordt gebeld. Ontvangt u niets dan vragen wij u om telefonisch contact op te nemen. Ons telefoonnummer is 088-2302772. U kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.
Kan er een uitzondering worden gemaakt om geen tweestapsverificatie te gebruiken?
Nee, er kan geen uitzondering worden gemaakt.