A

A
Lees voor

Werknemersvragen

Heeft u vragen of komt u er niet uit? Wij helpen u graag verder. Hieronder vindt u alvast een aantal veel voorkomende vragen. Heeft u een andere vraag? Bekijk alle gestelde vragen of neem contact met ons op via het contactformulier.

Ik heb een geheim nummer, wordt het nummer bij de registratie van de tweestapsverificatie niet opgeslagen door spaww?

Het telefoonnummer wordt uitsluitend gebruikt voor de tweestapsverificatie.

Mag ik een ander telefoonnummer gebruiken bij de tweestapsverificatie?

De tweestapsverificatie kan alleen gebruikt worden met het bij ons bekende telefoonnummer.

Kan ik halverwege het proces van de tweestapsverificatie stoppen en later weer doorgaan?

De registratie kunt u niet tussentijds stoppen en opslaan. Als u de registratie heeft afgebroken kunt u zonder probleem het registratieproces opnieuw starten.

Kan ik de registratie van de tweestapsverificatie op een smartphone of tablet doen?

Ja, u kunt alle gangbare toestellen gebruiken.

Kan er een uitzondering worden gemaakt om geen tweestapsverificatie te gebruiken?

Nee, er kan geen uitzondering worden gemaakt.

Ik ontvang geen sms of telefoontje bij de tweestapsverificatie. Wat moet ik nu doen?

U ontvangt van ons binnen 15 minuten een sms bericht of u wordt gebeld. Ontvangt u niets dan vragen wij u om telefonisch contact op te nemen. Ons telefoonnummer is 088-2302772. U kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.

Ik log in vanuit het buitenland, gaat de tweestapsverificatie mij geld kosten?

Binnen Europa mogen geen extra kosten berekend worden door uw provider. Buiten Europa is dit afhankelijk van uw abonnement.

Bij de registratie van de tweestapsverificatie moet ik een wachtwoord invullen, mag dat mijn bestaande wachtwoord zijn?

Ja, dat is mogelijk.


Heeft deze informatie u geholpen?
Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord