Veelgestelde vragen
Vragen over de PAWW-regeling? Vind antwoorden op veelgestelde vragen.
Waar kunnen wij mee helpen?
Kan ik de registratie van de tweestapsverificatie op een smartphone of tablet doen?
Ja, u kunt alle gangbare toestellen gebruiken.
Kan ik halverwege het proces van de tweestapsverificatie stoppen en later weer doorgaan?
De registratie kunt u niet tussentijds stoppen en opslaan. Als u de registratie heeft afgebroken kunt u zonder probleem het registratieproces opnieuw starten.
Mag ik een ander telefoonnummer gebruiken bij de tweestapsverificatie?
De tweestapsverificatie kan alleen gebruikt worden met het bij ons bekende telefoonnummer.
Mag ik een andere telefoon gebruiken dan mijn privé telefoon bij de tweestapsverificatie?
Ja, dat is uw keuze, zolang het telefoonnummer dat u gebruikt wel geregistreerd is in uw PAWW-account.
Waarom maakt Stichting PAWW nu gebruik van tweestapsverificatie?
Stichting PAWW vindt het belangrijk dat uw gegevens goed beveiligd zijn. Daarom is gekozen voor het gebruik van de tweestapsverificatie.
Waarom moet ik me opnieuw registreren vanwege de tweestapsverificatie als ik al een account heb?
U hoeft zich niet opnieuw te registreren. Wel moet u zich aanmelden voor de tweestapsverificatie.
Wat heb ik nodig voor tweestapsverificatie?
U heeft twee zaken nodig om in te loggen. Iets dat u weet (wachtwoord) en iets dat u bezit (telefoon). Voor de tweestapsverificatie registreert u zich eenmalig, u heeft hiervoor een internetverbinding en een mobiele of vaste telefoon nodig.
Wat kan ik doen voor de tweestapsverificatie als ik geen smartphone of mobiel telefoonnummer heb?
De tweestapsverificatie kan ook worden gebruikt met een vast telefoonnummer.