A

A
Lees voor

Werknemersvragen

Heeft u vragen of komt u er niet uit? Wij helpen u graag verder. Hieronder vindt u alvast een aantal veel voorkomende vragen. Heeft u een andere vraag? Bekijk alle gestelde vragen of neem contact met ons op via het contactformulier.

Ik ontvang geen sms of telefoontje bij de tweestapsverificatie. Wat moet ik nu doen?

U ontvangt van ons binnen 15 minuten een sms bericht of u wordt gebeld. Ontvangt u niets dan vragen wij u om telefonisch contact op te nemen. Ons telefoonnummer is 088-2302772. U kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.

Kan er een uitzondering worden gemaakt om geen tweestapsverificatie te gebruiken?

Nee, er kan geen uitzondering worden gemaakt.

Kan ik de registratie van de tweestapsverificatie op een smartphone of tablet doen?

Ja, u kunt alle gangbare toestellen gebruiken.

Kan ik halverwege het proces van de tweestapsverificatie stoppen en later weer doorgaan?

De registratie kunt u niet tussentijds stoppen en opslaan. Als u de registratie heeft afgebroken kunt u zonder probleem het registratieproces opnieuw starten.

Mag ik een ander telefoonnummer gebruiken bij de tweestapsverificatie?

De tweestapsverificatie kan alleen gebruikt worden met het bij ons bekende telefoonnummer.

Wat moet ik doen bij de tweestapsverificatie als mijn telefoonnummer wijzigt?

Als u geen toegang heeft tot uw account dan kunt u uw nieuwe telefoonnummer doorgeven via het contactformulier op de website. Wij passen uw telefoonnummer aan in uw portaal. Heeft u wel toegang tot uw portaal dan wijzigt u uw telefoonnummer onder 'Mijn Dossier/Persoonlijke gegevens'

Wat moet ik doen bij de tweestapsverificatie als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Een nieuw wachtwoord stelt u in via het portaal https://particulier.spaww.nl/SignIn.

Hier klikt u op 'inloggegevens vergeten?'

Vervolgens vult u hier uw e-mailadres in en klikt u op 'Verzenden'.

Hierop wordt een e-mail met een link om uw wachtwoord te wijzigen verzonden.

Wat moet ik doen bij de tweestapsverificatie als mijn e-mailadres is gewijzigd?

Als u geen toegang heeft tot uw account geef dan uw nieuwe e-mailadres door via het contactformulier op de website. U geeft uw vorige en uw huidige e-mailadres op. Wij passen het adres voor u aan. Heeft u wel toegang tot uw portaal dan wijzigt u uw e-mailadres onder 'Mijn Dossier/Persoonlijke gegevens'


Heeft deze informatie u geholpen?
Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord