Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Geef anoniem feedback over onze website

8 juli 2021

Live-chat om u meteen verder te helpen

Direct geholpen worden. Dat is de huidige tendens, maar is niet altijd mogelijk. Onze nieuwe, extra dienstverlening Live-chat gaan we vanaf 1 augustus in stappen opbouwen en is op 1 september volledig live. Hiermee kunnen we werkgevers, werknemers en salarisadministrateurs op onze website direct helpen. U hoeft de pagina niet te verlaten of uw aanvraag of nota-indiening niet te stoppen. Met een chat helpen wij u direct.

Sneller hulp bij een hobbel

Wanneer u op een pagina bezig bent en het invullen van bijvoorbeeld een formulier lukt niet, dan kunt u een chat-gesprek starten. Samen met een van onze medewerkers bekijken we het probleem en helpen u ermee. Of de chat komt tevoorschijn met de vraag of u geholpen kunt worden. Dat gebeurt alleen als u langere tijd op een pagina aanwezig bent. De chat-functie kunt u ook wegklikken.

Met chat breiden we onze servicedienstverlening uit, naast onze werkgeverstelefoon en het vragenformulier. We denken met chat u beter en sneller van dienst te zijn. Daarnaast verwachten we ook snel co-browsing in te kunnen zetten. Hiermee kunnen we, alleen met uw goedkeuring, meekijken op uw scherm om u verder te helpen. Kortom, stappen die de samenwerking nog meer vergemakkelijkt en de afhandeling van vragen en hobbels soepeler laat verlopen.