A

A
Lees voor

Campagne voor bekendheid PAWW-regeling

Gepubliceerd op: 09 juni 2022

De campagne is ingezet op optimale relevantie en blijvende bekendheid te bereiken. Dat houdt in een langdurige inzet van redactionele content, zoekmachineoptimalisatie en gerichte advertenties, en de inzet van PR & PA. De aftrap was met een persbericht over de verlenging met daaropvolgend de campagne met post op LinkedIn, Facebook en Google ads. Hiermee zetten we actief de stappen om bekende en vindbaarder te worden. 

‘Check’ is een call to action-campagne
De doelgroepen zijn de werknemers en deelnemers, werkgevers en sociale partners. Hiervoor hebben we verschillende boodschappen om hen te bereiken en tot actie te verleiden. Voor de werknemers is de boodschap ‘Check of je gebruik kunt maken van de regeling om je WW of WGA te verlengen’. Voor de huidige deelnemer met een WW- of WGA-uitkering is de boodschap ‘Check of je recht hebt op een aanvulling op je WW of WGA’. En dan hebben nog de werkgevers en sociale partners waarvoor de we de boodschap hebben: ‘Sluit je aan bij de PAWW-regeling’. Deze boodschappen verschijnen in banners, social posts en advertenties.

Terug naar overzicht

Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord