A

A
Lees voor

Tevredenheid deelnemers stijgt naar 7.7

Gepubliceerd op: 09 juni 2022

Wij bedanken de deelnemers voor de moeite van het invullen van de vragenlijst. Via de antwoorden op open vragen zijn we in staat om nog meer zicht te krijgen op verbetermogelijkheden.

Tevredenheid van deelnemers met dienstverlening SPAWW verbeterd in Q1
De overall tevredenheid met de dienstverlening is verbeterd ten opzichte van het laatste kwartaal 2021. Met 0.1 punt. Vergeleken met dezelfde periode een jaar geleden is er een stijging van 0.6, namelijk van 7.1 naar 7.7.

Beoordeling e-mail en telefonische sterk verbeterd
De tevredenheidscores in Q1 van dit jaar zijn duidelijk verbeterd vergeleken met de cijfers uit dezelfde periode van een jaar geleden. Een duidelijk sprake van een verdere verbetering van deze klantcontacten. Het telefonisch contact is in Q1 2022 gestegen vergeleken met het laatste kwartaal van vorig jaar. Wat zich heeft doorgezet is dat de kwaliteit/inhoud van de antwoorden weer licht gestegen is.

Chat is nu volledig omarmd en we hebben nu een volledig kwartaal kunnen meten. De gegeven cijfers waren 8 of hoger, waarbij de toon van het antwoord met een 8.3 werd gewaardeerd

De tevredenheid over de informatie door SPAWW over de uitkering, de aanmelding en de maandelijkse verantwoording blijven goed. Volgens de deelnemers wel aandacht aan het verantwoordingsformulier blijven geven om het nog klantvriendelijker te maken.

Deelnemers vinden SPAWW voornamelijk zelf
Net als in het begin van dit jaar zeggen de meeste deelnemers de PAWW-regeling zelf te hebben ontdekt/gevonden via internet. De ex-werkgever volgt direct daarna als belangrijkste bron. Op afstand volgen UWV of (ex)collega’s/vrienden. Een geringe rol als bron voor de bekendheid met de PAWW spelen de vakbonden en social media.

Conclusie
Het 1e kwartaal in 2022 laat mooie cijfers zien. SPAWW wil de stijgende lijn in de dienstverlening vasthouden en doorpakken naar de 8. Een uitdagend streven. Dat betekent alert blijven op de aandachtspunten en verder verbeteren. Alle partijen hebben uiteindelijk baat bij een goede dienstverlening. Vragen? Stuur gerust een bericht.

Terug naar overzicht

Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord