A

A
Lees voor

KTO Q2: deelnemers geven stabiele cijfers

Gepubliceerd op: 26 september 2022

Wij bedanken de deelnemers voor de moeite van het invullen van de vragenlijst. Via de antwoorden op open vragen zijn we in staat om nog meer inzicht te krijgen op verbetermogelijkheden.

Dienstverlening SPAWW in Q2
Het gemiddelde tevredenheidcijfers is een 7,6. Voor de dienstverlening een mooi cijfer, maar iets onder de 7,7 uit Q1. De tevredenheid over de kanalen is gewoon goed, net als in de vorige meting.

Deelnemers vinden SPAWW voornamelijk zelf
Net als in het begin van dit jaar zeggen de meeste deelnemers de PAWW-regeling zelf te hebben ontdekt/gevonden via internet. De ex-werkgever volgt direct daarna als belangrijkste bron. Op afstand volgen UWV en (ex)collega’s/vrienden. Een geringe rol als bron voor de bekendheid met de PAWW speelt social media.

Tevredenheid over de kanalen is gewoon goed

E-mailcontacten met een gemiddelde van 7,8, de telefonische contacten een 8,2 en Chat-contacten 8,1. Die cijfers liggen boven het gemiddelde rapportcijfer en rond de 8. Deze contacten dragen positief bij aan een hoge(re) klanttevredenheid. Ook op detailniveau van de klantcontacten (vriendelijkheid, wachttijd, kwaliteit antwoorden, e.d.) zijn er amper verschuivingen.

Opvallend blijft dat de chatfunctie zo goed wordt gewaardeerd. Ook door de oudere doelgroepen (50 en 60+). En die hoge score van 8,3 in het vorige kwartaal was geen eenmalig succes, maar lijkt een blijvertje namelijk nu een score van 8,1.

Conclusie
Het 2e kwartaal laat mooie cijfers zien. SPAWW wil de huidige lijn in de dienstverlening vasthouden en met als blijvende uitdaging een 8. Dat betekent alert blijven op de aandachtspunten en verder verbeteren. Alle partijen hebben uiteindelijk baat bij een goede dienstverlening. Vragen? Stuur gerust een bericht.

Terug naar overzicht

Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord