Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Geef anoniem feedback over onze website

29 oktober 2024

Campagne-update najaar 2024: lancering PAWW-storytelling en bezoek vakbeurzen

Campagne-update najaar 2024: lancering PAWW-storytelling en bezoek vakbeurzen

Wellicht heeft u de afgelopen maanden de term ‘SUPERPAWWER’ ergens voorbij zien komen. Deze term lanceerden we dit jaar, samen met onze slogan ‘PAWW. Verzekerd van Veerkracht na de WW’ als onderdeel van onze naamsbekendheidscampagne.

Naamsbekendheid PAWW

PAWW is nog té onbekend. Daardoor is het mogelijk dat werknemers niet weten dat ze verzekerd zijn, waardoor ze geen uitkering aanvragen. Met dat uitgangspunt begonnen we dit jaar aan een vernieuwde campagne. We lieten in januari werknemers op een ludieke manier opnieuw kennis maken met hun loonstrookje en in juni en juli gingen we het land door met een trampoline work-out sessie getiteld de ‘SUPER PAWWER EXPERIENCE’. Op deze manier konden werknemers op een sportieve manier kennismaken met PAWW. Deze actie bleek aan te slaan. Overal waar we kwamen, waren de deelnemers enthousiast. Niet alleen over de work-out, maar ook, zo bleek, over de regeling. 

Persoonlijke PAWW-verhalen

In september is de online storytelling campagne van start gegaan. Hierin vertellen Hans, Lucy en Gilberto, drie ex-PAWW’ers, in korte documentaires over hun reis van werkloosheid, naar PAWW en weer naar werk. Zo laten we zien welke betekenis PAWW heeft in de praktijk; dat het ertoe doet mocht je onverhoopt een beroep op de regeling moeten doen.

Bekijk hier de video’s van ex-PAWW’ers Lucy, Gilberto en Hans

SUPERPAWWER naar de beurs

De Veerkrachtcampagne zetten we voort tijdens NIRPA, de beurs voor salarisadministrateurs op 1 oktober en op de HR LIVE beurs op 17 oktober. De minuut die de bezoekers besteedden op de trampolines was genoeg voor een korte energieboost, waarna ze hun beursbezoek weer voort konden zetten. We spraken veel mensen over de regeling. Veel HR-personeel bleek nog niet bekend te zijn met PAWW. We hebben dus een hoop informatie kunnen verschaffen over de regeling. Men vindt het ook prettig om een gezicht achter de organisatie SPAWW te zien.

Heeft u ideeën over hoe we PAWW beter onder de aandacht kunnen brengen bij werknemers? Mail dan naar communicatie@spaww.nl