8 januari 2024
Stichting PAWW trapt 2024 af met Veerkracht-campagne
Veerkracht in onzekere tijden Stichting PAWW wil mensen helpen met een financieel vangnet, wanneer hun loongerelateerde uitkering vanwege werkloosheid of arbeidsongeschiktheid afloopt. Het is daarom van belang dat deelnemende verzekerden, die het hopelijk nooit nodig hebben, toch weten dat die hulp er is wanneer dit nodig is. De PAWW-uitkering zorgt dan voor een stukje (financiële) veerkracht door voor een bepaalde periode verdere terugval in inkomen te voorkomen. Het thema van deze campagne is dan ook Veerkracht.
Boodschap De gefaseerde campagne begint met een focus op werkgevers. Zij ontvangen verschillende communicatiemiddelen die zij kunnen delen met hun werknemers. De boodschap in de campagne is “PAWW. Verzekerd van veerkracht na de WW”. Met de term SuperPAWWER willen we met een kleine knipoog meegeven dat werknemers die PAWW-verzekerd zijn, beschikken over een extra kracht (‘power’) op hun loonstrookje.
Communicatie en doel campagne De campagne bevat verschillende communicatiemiddelen zoals (e-)mailings, animatievideo en overige communicatie-uitingen voor de werknemers van alle aangesloten werkgevers. Het doel van deze campagne is om bekendheid te vergroten bij de doelgroep waarvoor we relevant en actueel zijn. De campagne geven we lading met veerkracht door dit consistent in onze communicatie in verhalen en uitingen terug te laten keren.
Bekijk hier de pagina over de campagne.