29 juli 2024
PAWW-campagne: deelnemers doen mee
Het meest opvallende onderdeel van deze tweede campagnefase waren zeker de SUPER PAWWER BREAKS. Bij SPAWW aangesloten bedrijven konden de break zelf aanvragen. Tijdens deze energieke trampoline work-outs namen uiteindelijk tegen de 1.000 werknemers deel. We kunnen na afloop van deze actie stellen dat de deelnemers zonder uitzondering veel plezier hebben beleefd en is de naamsbekendheid van de regeling meer geladen.
PAWW: veerkracht in onzekere tijden
Stichting PAWW streeft ernaar mensen te ondersteunen wanneer zij te maken hebben met langdurige werkloosheid en arbeidsongeschiktheid. Dit doen we door een tijdelijk financieel vangnet te bieden wanneer de uitkering van UWV afloopt. Daarmee zeggen we: de PAWW-uitkering zorgt dan voor een stukje (financiële) veerkracht. En eigenlijk niet alleen als jouw reguliere uitkering stopt, maar ook simpelweg door PAWW-verzekerd te zijn. Je weet immers maar nooit hoe het leven loopt. ‘Veerkracht’ is dan ook het centrale thema van de langlopende campagne. Dit thema zullen we blijven communiceren met behulp van de tagline: ‘PAWW. Verzekerd van veerkracht na WW’.
Een opvallende campagne met ‘stopkracht’
Daarnaast wilden we met de term ‘SUPER PAWWER’ de aandacht trekken van onze doelgroep zodat ze stopten met scrollen, swipen of waar ze ook mee bezig zijn. Stopkracht dus. Met de campagne willen we alle deelnemende werknemers aan de regeling laten weten dat ze meedoen. Daarnaast moedigen we werkgevers aan om (meer) te communiceren over de PAWW-regeling, zodat iedereen weet dat zij beschikken over een krachtig middel; hun SUPER PAWWER.