17 maart 2020
In gesprek met onze stakeholders
Wij zijn voortdurend op zoek naar manieren om onze service en administratie te verbeteren. We horen graag van de partijen en mensen waar wij het allemaal voor doen: onze stakeholders. Hoe luisteren we en wat doen we met de feedback?
Klanttevredenheidsonderzoek
Stichting PAWW werkt aan continue verbetering van haar processen. Zo komt zij tegemoet aan de wensen van haar stakeholders die o.a. voortvloeien uit rondetafelgesprekken, zoals het onlangs gestarte klanttevredenheidsonderzoek. De terugkoppeling vanuit sectoren, werkgevers en werknemers bepaalt voor een groot deel onze verbeteragenda voor 2020.
Aan tafel met salarisprofessionals Nirpa
In goede samenwerking met Stichting NIRPA (salarisprofessionals) vond een rondetafelgesprek plaats over verbetermogelijkheden in de registratie- en het aangifteproces. De eerste vruchten kunnen al worden geplukt. Eén van de wensen van de salarisprofessionals was het verbeteren van de bereikbaarheid. Daar besteden we verderop in dit bericht meer aandacht aan.