A

A
Lees voor

Veelgestelde vragen

Vragen over de PAWW-regeling? Vind antwoorden op veelgestelde vragen.

Als ik niet kan inloggen met de tweestapsverificatie, ontvang ik dan geen PAWW-uitkering?

Voor de uitbetaling van uw PAWW-uitkering hebben wij uw verantwoordingsformulier nodig. Zonder inloggen kunt u dit formulier niet indienen

.

Mijn vorige werkgever staat niet in uw lijst met aangesloten werkgevers.

Als uw vroegere werkgever niet voorkomt in onze lijst met aangesloten werkgevers geeft u dit dan aan tijdens de PAWW-aanvraag.
Daarna kunt u de gevraagde gegevens van uw vroegere werkgever handmatig invoeren.

Welke werknemers vallen niet onder de werkingssfeer van de cao Levensmiddelenbedrijf?

Voor de werkingssfeer van de CAO Levensmiddelenbedrijf geldt dat de volgende werknemers uitgezonderd zijn:
oproepkrachten (iedereen zonder vaste arbeidsomvang), stagiaires, vakantiewerkers, piekarbeiders en de DGA.

Erbijbaners met een vaste arbeidsomvang zijn geen oproepkrachten. Erbijbaners zonder vaste arbeidsomvang zijn wel oproepkrachten.

Hoe meld ik de boven-cao-medewerkers aan?

Om de boven-cao-medewerkers deel te laten nemen aan de PAWW-regeling dient u een aanmelding in. U levert een nieuwe PAWW- deelnameovereenkomst aan en vult de gegevensset (excelbestand) in. Deze overeenkomst vindt u op www.spaww.nl onder 'CAO-partijen/Verzamel-cao's'. U ondertekent dit samen met uw vakbond(en) en stuurt het naar verzamelcao@spaww.nl

Waar vind ik het openstaand saldo

Het openstaand saldo vindt u in het werkgeversportaal. Log in en ga in het portaal naar:
Mijn Dossier/Openstaand saldo. Hier staat de lijst van de openstaande posten.

Wat moet ik doen bij de tweestapsverificatie als mijn telefoonnummer wijzigt?

Als u geen toegang heeft tot uw account dan kunt u uw nieuwe telefoonnummer doorgeven via het contactformulier op de website. Wij passen uw telefoonnummer aan in uw portaal. Heeft u wel toegang tot uw portaal dan wijzigt u uw telefoonnummer onder 'Mijn Dossier/Persoonlijke gegevens'

Wat moet ik doen bij de tweestapsverificatie als mijn e-mailadres is gewijzigd?

Als u geen toegang heeft tot uw account geef dan uw nieuwe e-mailadres door via het contactformulier op de website. U geeft uw vorige en uw huidige e-mailadres op. Wij passen het adres voor u aan. Heeft u wel toegang tot uw portaal dan wijzigt u uw e-mailadres onder 'Mijn Dossier/Persoonlijke gegevens'

Als ik me niet registreer voor de tweestapsverificatie, ontvang ik dan geen PAWW-uitkering?

Zonder de tweestapsverificatie kunt u de registratie van uw account niet afronden. Het is dan niet mogelijk een PAWW-uitkering aan te vragen.


Heeft deze informatie u geholpen?
Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord