A

A
Lees voor

Veelgestelde vragen

Vragen over de PAWW-regeling? Vind antwoorden op veelgestelde vragen.

Waarom moet ik me opnieuw registreren vanwege de tweestapsverificatie als ik al een account heb?

U hoeft zich niet opnieuw te registreren. Wel moet u zich aanmelden voor de tweestapsverificatie.

Wat moet ik doen als ik geen telefoon bij de hand heb voor de tweestapsverificatie?

Het is niet mogelijk de tweestapsverificatie te gebruiken zonder telefoon.

Wat kan ik doen voor de tweestapsverificatie als ik geen smartphone of mobiel telefoonnummer heb?

De tweestapsverificatie kan ook worden gebruikt met een vast telefoonnummer.

Wat heb ik nodig voor tweestapsverificatie?

U heeft twee zaken nodig om in te loggen. Iets dat u weet (wachtwoord) en iets dat u bezit (telefoon). Voor de tweestapsverificatie registreert u zich eenmalig, u heeft hiervoor een internetverbinding en een mobiele of vaste telefoon nodig.

Mag ik een andere telefoon gebruiken dan mijn privé telefoon bij de tweestapsverificatie?

Ja, dat is uw keuze, zolang het telefoonnummer dat u gebruikt wel geregistreerd is in uw PAWW-account. 

Mag ik een ander telefoonnummer gebruiken bij de tweestapsverificatie?

De tweestapsverificatie kan alleen gebruikt worden met het bij ons bekende telefoonnummer.

Bij de registratie van de tweestapsverificatie moet ik een wachtwoord invullen, mag dat mijn bestaande wachtwoord zijn?

Ja, dat is mogelijk.

Waarom maakt Stichting PAWW nu gebruik van tweestapsverificatie?

Stichting PAWW vindt het belangrijk dat uw gegevens goed beveiligd zijn. Daarom is gekozen voor het gebruik van de tweestapsverificatie.


Heeft deze informatie u geholpen?
Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord