A

A
Lees voor

Live-chat om u meteen verder te helpen

Gepubliceerd op: 04 oktober 2021

Vooral positieve reacties
De eerste weken van de live-chat functie zijn goed verlopen. De live-gang van chat startte met het werkgeversportaal. Anderhalve week later ging ook het deelnemersportaal van start. Wij hoopten op een veelbelovende start en dat kwam ook uit. De deelnemers, werkgevers en salarisadministrateurs zijn positief verrast met de chat-functionaliteit.

Opbouwende opmerkingen om van te leren
Met chat slaan we een brug tussen het bieden van schriftelijk standaardantwoord en een live consult. Tijdens de chat is een medewerker in staat even ruggenspraak te houden, wanneer hij vastloopt of even iets wil uitzoeken. Daarmee past chat in het kader van het leveren van een integrale communicatieservice via meer dan 1 kanaal.

Dat de live chat werkt, blijkt uit de reacties in de chats. Een paar opmerkingen over de nieuwe dienstverlening:

  • "Snelle en correctie informatie. Medewerkster communiceert op een heel prettige wijze."
  • “Prima! Snel en duidelijk antwoord! Geholpen bij het oplossen van het probleem.”
  • “Chat nog niet geheel bruikbaar.”

Hoe verder
Na chat volgt WhatsApp en co-browsing. Met co-browsing kunnen we -na toestemming- op het scherm meekijken van de werkgever, deelnemer of salarisadministrateur. Het voordeel met meekijken is dat we nog sneller de vraag beantwoorden of het probleem achterhalen en oplossen. Ook zo sluit SPAWW aan op de huidige tendens mensen direct en via verschillende kanalen te helpen.

Terug naar overzicht

Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord