A

A
Lees voor

Veelgestelde vragen

Vragen over de PAWW-regeling? Vind antwoorden op veelgestelde vragen.

Ik log in vanuit het buitenland, gaat de tweestapsverificatie mij geld kosten?

Binnen Europa mogen geen extra kosten berekend worden door uw provider. Buiten Europa is dit afhankelijk van uw abonnement.

Kan ik de registratie van de tweestapsverificatie op een smartphone of tablet doen?

Ja, u kunt alle gangbare toestellen gebruiken.

Kan er een uitzondering worden gemaakt om geen tweestapsverificatie te gebruiken?

Nee, er kan geen uitzondering worden gemaakt.

Ik ontvang geen sms of telefoontje bij de tweestapsverificatie. Wat moet ik nu doen?

U ontvangt van ons binnen 15 minuten een sms bericht of u wordt gebeld. Ontvangt u niets dan vragen wij u om telefonisch contact op te nemen. Ons telefoonnummer is 088-2302772. U kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.

Ik heb de registratie van de tweestapsverificatie voortijdig afgebroken. Wat moet ik nu doen?

Als u de registratie heeft afgebroken kunt u zonder probleem het registratieproces opnieuw starten.

Ik ben in het buitenland. Kan ik dan ook tweestapsverificatie gebruiken?

Ja, dat kan.

Kan ik halverwege het proces van de tweestapsverificatie stoppen en later weer doorgaan?

De registratie kunt u niet tussentijds stoppen en opslaan. Als u de registratie heeft afgebroken kunt u zonder probleem het registratieproces opnieuw starten.

Ik heb een geheim nummer, wordt het nummer bij de registratie van de tweestapsverificatie niet opgeslagen door spaww?

Het telefoonnummer wordt uitsluitend gebruikt voor de tweestapsverificatie.


Heeft deze informatie u geholpen?
Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord